Ogłoszenie

TRWAJĄ PRACE NAD ZMIANAMI!
Klasy - 90%
Mapa - 50%

Proszę wszystkich dowódców frakcji o aktualizowanie działów frakcji w związku ze zmianami mapy!


#1 2012-05-07 14:54:17

Aeris

http://img521.imageshack.us/img521/9345/admineg.png

Zarejestrowany: 2012-05-06
Posty: 114
Punktów :   

Regulamin Serwera

1. Żaden gracz z jakiegokolwiek Gildi nie ma prawa obrażać innego gracza.
2. Nie DM'ujemy.
3. Podczas wojny biorą w niej udział tylko Gildie mające ze sobą wojene.
4. Sojusznicy mogą pomagać w wojnie tylko na Terenie sojusznika.
5. Podaczas wojny zaden gracz nie moze ucierpiec, glownie chodzi o obywatelow.
6. Nad kontrolą wojen spoczywa Dowódcy Gildii lub admin on-line, który jest na serwerze.
7. Walki wojenne mogą się odbywać na terenie Gidli jak i zarówno w wyznaczonymk miejscu.
8. Wojny mogą się odbywać tylko i wyłącznie wtedy gdy gildie walczące ze sobą maja podobna ilość wojsk(graczy nie moze byc mniej niz 3 z jednej gildi).
9. Nie naduzywamy admina np TP admina mozna uzywac tylko jezeli jest lamanie regulaminu!
10. Dyplomacją zajmują się tylko przywódcy lub wyznaczone przez nich osoby.
11. Nad porządkiem wojny czuwać maja dowódcy a jeżeli ich nie ma to obecny admin/moderator, wojna nie może się odbyć jeżeli nie ma żadnego z nich.
12. Każdy kto zginie w walce na wojnie nie ma prawa do niej powracać aż dowódca gildii nie zakończy walki!
13. Każdy admin ma znać ten regulamin i postępować zgodnie z jego punktami(wrazie nie subordynacji beda wyciągnięte konsekwencje!).
14. Żaden gracz nie ma prawa robić DM na terenie i lub okolicach Tawerny.
15. Nie wchodzimy na nie swoje klasy i uzywamy stalych nickow.
16. Gramy RP. (Role Play-Odgrywanie swoich ról)
17. Nie spamujemy na PW (szept ; f6) Tekst Czat.(f5)
18. Zakaz reklamowania innych serwerów .
19. Nie używamy masowych czarów, masowe czary mają być używane tylko do rozgrywek RP.
20. Przed atakiem należy ostrzec dana osobę by miała czas na przygotowanie.
21. Zakaz oglądania wojen oraz brania w niej udziału poprzez osoby postronne.
22. Nie wolno robić zbiorek na terenie wrogich gildi!
23. Nicki graczy powinny być klimatyczne. Nicki typu "TomcioPL122" lub "TrollFace" są niedozwolone.
24. W nickach nie powinny znajdować się cyfry oraz znaki interpunkcyjne.
25. Zakaz nadużywania wypowiedzi OOC na chacie.
26. Zakaz uciekania za pomocą run teleportacyjnych podczas rozgrywania akcji RP lub podczas walki.
27. Kiedy zdecydujemy dołączyć do jakiejś frakcji, nie możemy z niej odejść. Zakaz tzw. Frakcjo Skoczków.
28. Zakaz używania mikstur szybkości podczas walki oraz Akcji RP!
29. Każda osoba, która otrzyma CK(Character Kill) musi powrócić na rangę Skazańca i zmienić Nick.

Regulamin Dotyczący zachowań frakcji:
1. Orkowie nie mogą przesiadywać w karczmie oraz jej obrzeżach.
2. Wyznawcy Beliara nie mogą opętywać innych graczy bez zgody OOC drugiego gracza. Nie mogą również opętać osoby z wyższą rangą. (Opętany Nowicjusz nie opęta Paladyna ani Arcymaga).
3. Zakaz porozumiewania się "Telepatycznie" pomiędzy członkami frakcji. Takie zachowanie podchodzi pod MG.
4. Obowiązuje zakaz DM'owania na Orkach oraz bicia ich gdy tylko znajdą się w zasięgu naszego wzroku.
5. Jeśli dane frakcje toczą ze sobą wojnę, i jeśli członek wrogiej frakcji wejdzie na tereny frakcji z którą toczą wojnę to mają prawo go zabić. Np. Jeśli Beliarowiec wejdzie do Starego Obozu strażnicy mają prawo go zabić.
6. W przypadku zaistnienia sytuacji opisanej w punkcie powyżej, zabity wróg nie może z powrotem powrócić na te tereny przez co najmniej pół godziny czasu realnego.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plwww Fonoskopia Serwis mitsubishi Warszawa